wtorek, 1 lipca 2014

Liebster Award

Hej wszystkim! :)
Zostałam nominowana do Liebster Award przez Cleo oraz Sherii Castle, za co im bardzo dziękuję :) Nie mogę uwierzyć, że to już czwarta taka nominacja w mojej „karierze” ! ;) Zasady konkursu brzmią następująco:  Liebster Award to wyróżnienie otrzymywane od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również nominuje 11 osób (informuje je o tym na ich blogu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

Pytania od Cleo:
1. Deszczowa pogoda pomaga Ci przy pisaniu czy raczej psuje wenę?
I przy takiej pogodzie mogę pisać, i przy takiej ;) Kiedyś wolałam zimne, deszczowe dni, potem bez słońca nie mogłam nic napisać, a teraz i taka, i taka pogoda mi odpowiada :)
2. Masz jakieś plany na wakacje?
Mam plany, mam :) I mam nadzieję, że nic mi ich nie pokomplikuje. Mam zamiar zająć się pisaniem opowiadań i poprawić swoje umiejętności pisarskie ;) Chcę ćwiczyć i zdrowo się odżywiać. W planach mam też poduczyć się angielskiego i niemieckiego ;) A najbardziej zależy mi na utrzymywaniu kontaktu ze znajomymi :)
3. Gdybyś mogła spędzić choć jeden dzień z postacią z Twojego opowiadania, kto by to był?
Waham się pomiędzy Kim, a Rudy'm... Ale chyba wybrałabym Kim. Powiedziałabym jej trochę, co myślę o jej zachowaniu i zachowaniu Jacka. Pewnie nie dałaby się przekonać, gdybym mówiła jej, żeby go sobie odpuściła, ale miałabym czyste sumienie, że próbowałam ;)
4. Chciałabyś mieć możliwość powrotu do jednego dnia i jego naprawienia?
Nie chciałabym. Uważam, że wszystko, dosłownie WSZYSTKO, co zrobiłam, ukształtowało mnie na taką osobę, jaką jestem teraz, a naprawdę lubię się w tej chwili :)
5. Czy podczas chandry słuchasz smutnym piosenek?
Przeważnie słucham, ale dopiero wieczorem.
6. Czy potrafisz pod presją napisać dobry tekst?
Nie. W życiu :O Wtedy tylko myślę o tym, żeby skończyć ten tekst jak najszybciej i mieć go z głowy, a potem wychodzi z niego, co wychodzi :/
7. Jaka pora roku najlepiej opisuje Ciebie? *zwariowane pytanie Cleo*
Chyba wiosna. Bo wtedy jest dość zmienna pogoda. A ze mną jest dokładnie tak samo. W jednej chwili jestem spokojna, potem zaczynam wariować i się głośno śmiać, żeby za chwilę stwierdzić, że to, co robię, jest za głośne jak na mnie i tak w kółko ;)
8. Często kłócisz się z rodzeństwem o pilot do telewizora?
Brak rodzeństwa jak widać ma swoje zalety, chociaż wolałabym je mieć ;)
9. Co najbardziej lubisz w świętach Bożego Narodzenia?
Jedzenie bożonarodzeniowe *.* Uwielbiam jeść, ale to w Boże Narodzenie zawsze przybędzie mi co najmniej kilogram ;)
10. Czy potrafiłabyś z dnia na dzień porzucić pisanie na zawsze?
Nie. Potrzebuję nieraz miesiąca czy dwóch odpoczynku od pisania, ale zawsze do tego wracam :)
11. Jaki dzień tygodnia jest najczęściej najbardziej produktywnym dniem, jeżeli chodzi o pisanie?
Jak dla mnie to sobota. Pamiętam, że zawsze w soboty powstawało najwięcej tekstów, z których byłam najbardziej zadowolona :)

Pytania od Sherii:
1. Co skłoniło cię do pisania?
Blogi z opowiadaniami o Galactik Football ;) To było trzy lata temu i teksty, które czytałam były jak dla mnie bardzo dobre. I wtedy pomyślałam, że fajnie byłoby napisać coś samemu :)
2. Co cię inspiruje podczas pisania?
Życie, moi znajomi i rodzina. W opowiadaniach najczęściej umieszczam wątki, które miały kiedyś miejsce w prawdziwym życiu.
3. Co robisz gdy masz doła?
Kiedy zostanę sama, zaczynam ryczeć jak głupia ;)
4. Gdzie chciałbyś się udać w wymarzoną podróż?
Nienawidzę podróżować, zwiedzać ale gdybym miała wybierać, to wybór padłby na Hiszpanię :)
5. Gdybyś miał super moc, to co by to było?
Zdecydowanie czytanie w myślach :)
6. Co sądzisz o reinkarnacji?
Nie wierzę w nią. Jestem katoliczką i uważam, że na ziemi żyjemy tylko raz.
7. Gdzie najlepiej ci się pisze?
Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej ;)
8. Co lubisz czytać?
Najbardziej lubię czytać fanfiction. Szczególnie o młodym pokoleniu z Harry'ego Pottera albo o Huncwotach :)
9. Chciałbyś odbyć podróż na latającym dywanie?
W życiu! Bałabym się, że spadnę ;)
10. Jaką postacią chciałbyś być z ulubionego filmu/ serialu?
Aria Montgomery z Pretty Little Liars :)
11. Jaka jest twoja ulubiona piosenkarka?
Taylor Swift :)

Teraz czas na moje nominacje, a więc nominuję:
2. A&J
4. Tori M

Pytania dla nominowanych:
1. Jaka postać z Twojego opowiadania jest Twoją ulubioną i dlaczego?
2. Czy jest film, który poruszył Cię tak bardzo, że z dnia na dzień zdecydowałaś się w jakiś sposób zmienić swoje życie?
3. Szklanka jest dla ciebie do połowy pusta czy do połowy pełna?
4. Miałaś kiedyś coś złamanego? Jeśli tak, jak do tego doszło? ( Oj, nieprzyjemne pytanie, wiem ;) )
5. Jaka fikcyjna postać zafascynowała Cię do takiego stopnia, że chociaż przez moment zapragnęłaś nią być?
6. Patrząc wstecz, uważasz, że zmieniłaś się na lepsze, gorsze, czy może jesteś taka sama, jak byłaś?
7. Jak przyjmujesz krytykę? Czujesz się zła i dotknięta, czy może starasz się zmienić to, co było powodem krytyki?
8. Wolisz zadawać pytania czy być pytaną?
9. Dążysz uparcie do celu, jeśli czegoś chcesz?
10. Przez jaką lekturę szkolną absolutnie nie mogłaś przebrnąć? ( Idealne pytanie na wakacje :* )
11. Co byś powiedziała tej postaci z Twojego opowiadania, która według Ciebie najbardziej potrzebuje porady?

13 komentarzy:

  1. Dziękuję z całego serca za nominację <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację :** Nie spodziewałam się!
    A i Marto.. lepiej nie odpowiadaj jeszcze na te pytania, bo coś czuję, że ktoś jeszcze cię nominuje..

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje nie spodziewałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, proszę o umieszczenie buttonu lub linka do naszego bloga.
    Pozdrawiam, Insane z Sowiego Przylądku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do LIEBSTER AWARD przeze mnie Więcej informacji pod http://bones-castle-holmes-i-inne-op.blogspot.com/2014/07/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Również dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń